pandakompisar

Alla inlägg under juni 2011

Av Macke,Elle och Bene - 28 juni 2011 09:12

i dag ska jag åka till badet med min finpis det betyder sim kommpis fast kommpisen är min stora syra vi ska göra veckans fen utmaning.och

föresten min klocka går fel nu är ju klockan 25 över 9 på morgonen men min klocka siter på 10 över 3 på kvälen nu så jag måste fixa klockan ses






      //Elle  

Av Macke,Elle och Bene - 26 juni 2011 17:55

Bene och jag ska fixa en saga tillsamanns någon dag på sommarlovet kommentera gärna vad sagan ska handla om snälla hjälp till att få en härlig saga


 



        //Elle

Av Macke,Elle och Bene - 26 juni 2011 08:00

Godmorgon alla nu blir det inget långt inlägg för att jag

gå och borsta mig och fiksa håres ses jag skriver lite senare

  

 




                      //Elle  

Av Macke,Elle och Bene - 25 juni 2011 21:42

nu ska jag nog sova jag gör nog några nya inlägg i mårgon för jisa vad jag kommer försöka skriva under hela sommarlovet kul va  jag ska håla er uptaterade så mycket jag kan men nu vill jag sova.   

haj och i vaj leverpastaj



         

   

          //Elle    

Av Macke,Elle och Bene - 25 juni 2011 21:35

på en anan hemsida som heter Oloko.se så kan ni logga in med era vanliga pandor men dör får man vara en kanin du behöver inte skappa en ny gubbe bara logga in med dit vanliga lösenord och pandanamn så kommer du bli inloggad coolt va ?

 

Av Macke,Elle och Bene - 25 juni 2011 21:25

Ni missar vel inte Svts sommarlov eller? ialafall på sommarlov kan man göra fenutmanningarna och gå med i deras super coola fenklubb hoppas ni går med i fenklubben :) som jag har gjort


        // Elle 

Av Macke,Elle och Bene - 25 juni 2011 21:20

Aså fatta jag har hittat ett gete bra band.Bandet heter Jedward jag bara älskar deras låt som heter lipstick vill ni titta här kommer ....

                 Jedward


Av Macke,Elle och Bene - 11 juni 2011 13:42

ni vet inte vad som hände. Jag ska bäreta ni vet ju att Bene flytade

då hade dom en moter cyckel i deras garage sen när dom flytta stod hennes mamma motercyckel kvar där först den  7 juni kundde dom få den där i från till deras nya hus och när Benes mamma var frame och fortfarande sat på den börja den brinna då blev Bene gete rädd hennes mamma hoppade av moter cycklen och sprang i väg.hennes mamma blev inte så skadad.


Du måste gå till Benes hunds blogg den heter

www.alvildahunden.bloggplatsen.se



    // Elle 

Presentation


Hej Det är Macke Bene och Elle vi är typ hellt galna i pandor och hundar och vi är 10 åringar och Bene är 11år och vi sammlar pengar till pandor

Fråga mig

13 besvarade frågor

Allt man kan göra

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards